Kari Tanpa Santan Azie Kitchen

Kari Tanpa Santan Azie Kitchen. Kalau buat sendiri ni boleh la kita adjust sendiri setakat mana masam, manis dan masin yang kita suka. Walaupun memasak kari ayam menggunakan bahan sama, saya sentiasa mengubah cara penyediaannya.

Resepi Kari Ikan Tanpa Santan Resepi Kari Kepala Ikan
Resepi Kari Ikan Tanpa Santan Resepi Kari Kepala Ikan from of-ipad8.blogspot.com

Bersua kembali kita di entri kali ini. Rasanya masih kurang minyak dan juga santan terlebih pekat. Harga pun boleh dikatakan berpatutan.

Resepi Kari Ayam Tanpa Santan Azie Kitchen Resepi Kari Ayam Tanpa Santan Azie Tesfai, Resepi Kari Ayam Tanpa Santan Azie Media, Resepi Kari Ayam Tanpa Santan Azie Kitchen, Resepi Kari.


Resepi kari tanpa santan ni macam kari mamak la tapi versi mak mertua saya ni lagi sedap. Rasa isi ikan salmon agak kaya dan kalau tak iyea, cepat muak kalau makan. Kalau memasak kari ikan, mesti ada rasa masam masam sedikit.

Rasanya Masih Kurang Minyak Dan Juga Santan Terlebih Pekat.


Rasanya dah lama juga tak masak kari ayam. Baru berkesempatan untuk dimuat ke dalam blog. Nasi tomato, udang panggang, ayam sambal via maorisaid.blogspot.com

Jangan Lupa Tengok Video Penyediaannya Di Azie Kitchen Youtube Channel Di Sini.


Tu pasal kalau masak kari, buat yang tak perlu letak santan.kalau anda ingin mencuba, jomm lihat resipi di bawah ini. Contoh soalan esei pegawai tadbir n41. Dalca tulang tanpa santan yang sangat sedap

Kali Ini Saya Menggunakan Resepi Kari Ikan Ala Mamak Style Yang Tidak Menggunakan Santan, Sebaliknya Menggunakan Bawang Bawang Dan Rempah Yang Banyak.


Resepi mee kari dan sambal; Tapi bila hubby meminta saya memasak ikan sardin untuk dimakan dengan lemang yang dibeli di rnr, seremban dalam perjalanan balik dari seremban petang tadi, saya tiba tiba teringat komen kak ana, sahabat dan bekas boss dalam facebook saya pada gambar ikan sardin masak cili padi di mana dia memberitahu yang sardin sedap juga dimasak kari. Resepi kari terung tanpa santan ~ cili merah besar hijau tadi.

Kali Ini Saya Memasak Agak Lain Sedikit Step Step Nya.


Memasak memerlukan kita selalu praktis. Mula2 nak masak asam pedas tapi macam dah selalu sangat. Tidak hanya terikut dengan satu cara sahaja.

LihatTutupKomentar

ads1

close